• GRUPA ORLEN (strona główna)
Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Nagrody i wyróżnienia
  
 
Quality International 2014
ANWIL laureatem VIII edycji programu Najwyższa Jakość Quality International 2014. Kapituła programu doceniła szczególnie działania spółki z GK ORLEN związane z wdrażaniem i promowaniem jakości we wszystkich aspektach działalności Spółki.
 
Ambasador Polskiej Gospodarki 2011
Ambasador Polskiej Gospodarki 2011: przyznany nam już po raz drugi tytuł w kategorii EKSPORTER w konkursie organizowanym przez Business Centre Club pod Honorowym Patronatem Ministra Spraw Zagranicznych.
 
Dziewięć Diamentów
Diamenty BCC: przyznawane rokrocznie przez Business Centre Club nagrody dla firm, które zdobyły wcześniej Złotą Statuetkę. W 2010 roku zdobyliśmy 9 już Diament.
 
Perła Polskiej Gospodarki w kategorii: Perły Wielkie
ANWIL S.A. kolejny raz został uhonorowany przez magazyn „Polish Market” tytułem „Perła Polskiej Gospodarki” w kategorii Perły Wielkie za konsekwentną realizację polityki i strategii przedsiębiorstwa oraz pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce. Tytuł przyznany po raz trzeci.
 
Firma Bliska Środowisku
Europejskie Forum Odpowiedzialności Ekologicznej przeprowadziło po raz trzeci konkurs pod nazwą „Firma Bliska Środowisku” nad którym honorowy patronat objął Minister Środowiska. Wśród Laureatów znalazł się ANWIL SA – „firma wrażliwa ekologicznie, która w swoich zachowaniach strategicznych promuje i na co dzień realizuje zasady Ekologicznej Społecznej Odpowiedzialności Biznesu we wszystkich obszarach działania.”
 
Filar Poskiej Gospodarki
ANWIL S.A. trzykrotnie, w 2005, 2007 oraz 2011 roku, został uhonorowany tytułem "Filar Polskiej Gospodarki". Jednocześnie został najlepszą firmą w Regionie Kujawsko-Pomorskim. Istotą tych zwycięskich rankingów opracowanych wspólnie przez czasopismo gospodarcze Puls Biznesu i Coface Poland, było pokazanie i sklasyfikowanie związków przedsiębiorstw z otoczeniem, tak w aspekcie wyników gospodarczych, działalności społecznej, jak i pozytywnych implikacji regionalnych.
Wybierz stronę archiwum: 1 2 3
 
 
 

Marki Grupy ORLEN