• GRUPA ORLEN (strona główna)
Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
ANWIL Sponsorem Strategicznym WTK w sezonie 2014/2015

03-07-2014  

​ANWIL i Włocławskie Towarzystwo Koszykówki podpisały umowę sponsorską na sezon 2014/2015.  ANWIL pozostanie strategicznym i tytularnym sponsorem klubu i zespołu.
 
Podpisana na sezon 2014/2015 umowa umożliwia kontynuację ekstraklasowych emocji w Hali Mistrzów we Włocławku. Komentując jej zawarcie Paweł Wochowski, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu ANWIL powiedział:
 
Sponsoring sportu należy do  kluczowych obszarów naszej strategii marketingowej.  Atrybuty takie jak ambicja, siła, wytrwałość, zaangażowanie i determinacja kojarzone ze szlachetnymi ideami sportu doskonale łączą się z wartościami, którymi kierujemy się na co dzień. Ponadto wspieranie włocławskiej koszykówki  znakomicie wpisuje się w prowadzoną przez ANWIL od lat politykę zaangażowania na rzecz społeczności Włocławka.  
 
Arkadiusz Lewandowski, Prezes Zarządu WTK S.S.A., zapowiada: Cieszymy się, że w strategii marketingowej firmy ANWIL nadal zajmujemy ważną pozycję. Z satysfakcją przyjmuję, że jest to dowód pozytywnej oceny wysiłku, jaki przez lata wkładaliśmy  w promocję marki naszego Sponsora.  Informacja o kontynuacji naszej współpracy to dobra wiadomość dla kibiców, którzy czekają na budowę zespołu na sezon 2014/2015, Teraz sprawy przygotowań do nowego sezonu zaczną nabierać zupełnie innego tempa.
 
ANWIL we wsparcie włocławskiej koszykówki zaangażowany jest  już od 19 lat. W tym czasie, drużyna siedmiokrotnie awansowała do finałów mistrzostw Polski i  zdobyła osiem medali: złoty (2003), srebrne (1999, 2000, 2001, 2005, 2006, 2010) i brązowy (2009). Wśród trofeów „Włocławskich Rotwailerów” są także Puchar (2007) i Superpuchar Polski (2007). Osiągnięciom na krajowych parkietach towarzyszyły sukcesy międzynarodowe, takie jak półfinał Pucharu Saporty (2002) oraz pojedynki ze znakomitymi europejskimi klubami w Pucharze Korac’a, NEBL, EuroCup i Pucharze ULEB.
 
 

sport

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN