• GRUPA ORLEN (strona główna)
Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
ANWIL doceniony przez Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

14-07-2022  

2-3 lipca w Minikowie po raz kolejny odbyły się, cieszące się wielkim zainteresowaniem Dni Pola.   Sponsorem generalnym wydarzenia była spółka ANWIL.

 

Współorganizowana przez Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego i Politechnikę Bydgoską im. J.J. Śniadeckich impreza na stałe wpisała się już w kalendarz wydarzeń rolniczych organizowanych w województwie kujawsko-pomorskim.

 

Wyjątkowe wydarzenie w skali kraju

Jest to bowiem unikalna w skali kraju okazja, aby wszyscy zainteresowani uprawami rolnymi i technikami uprawowymi, mogli wymienić się wiedzą, obserwacjami ale przede wszystkim ocenić praktyczne efekty upraw.

Kujawsko-Pomorskie Dni Pola w Minikowie to 11 ha polowej, powierzchni demonstracyjnej, na której rolnicy w jednym miejscu mogli „na żywo” zobaczyć i dokonać porównania pełnego potencjału odmian roślin uprawnych, będącego wynikiem  wieloletniej  pracy hodowlanej firm nasiennych.

Na polach pokazowych można było zobaczyć blisko 500 odmian roślin uprawnych oraz oferty specjalistyczne na profesjonalnie zaprojektowanych i przygotowanych poletkach. Systemy ochrony i nawożenia różnych gatunków roślin uprawnych, systemy wspomagania decyzji, rolnictwo precyzyjne, systemy nawadniania, czy kolekcję roślin zielarskich. Ciekawym punktem było również miejsce określone jako „ogród chorób roślin”.

W ramach Dni Pola  odbyła się również specjalna gala, na której wręczono nagrody najlepszym rolnikom i firmom z branży rolnej. Częścią uroczystości było także przyznanie nagród w regionalnym etapie ogólnopolskiego konkursu „Bezpieczne gospodarstwo rolne”, którego głównym organizatorem jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego. Ze sceny specjalne podziękowania padły dla ANWILU - za wspieranie organizacji Kujawsko-Pomorskich Dni Pola w Minikowie.

 

Nowe oblicze uznanych nawozów

Tegoroczne Dni Pola były też okazją do zapoznania się z efektami rebrandingu, jaki przeszła w ostatnim czasie linia nawozów oferowanych przez sponsora generalnego imprezy - ANWIL. Chemiczna spółka wchodząca w skład Grupy ORLEN, zaprezentowała swoje produkty w zupełnie nowej odsłonie.

Zmiany wprowadzane przez ANWIL zbiegły się z unijnym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE, które reguluje przepisy dotyczące udostępniania nawozów na rynkach unijnych. Odpowiednią ustawą zostały one zaadaptowane na grunt polski i zaczną obowiązywać od 16 lipca bieżącego roku. Wprowadzane regulacje dotyczą między innymi oznakowania opakowań i zbiorczej, przejrzystej, zawierającej konkretne informacje dla klienta, etykiety.

Każdy z wytwarzanych we Włocławku nawozów zyskał własne kolorowe logo uwzględniające wspólny, charakterystyczny element dla całej linii produktowej. Rebranding produktów ANWILU wpisuje się w szeroką filozofię firmy, która oferuje produkty najwyższej jakości, dbając przy tym także o łatwą identyfikację wizualną, jak również o środowisko naturalne.

- Linia graficzna, na której powstały nowe logotypy produktów ANWILU bazuje na symbolice mechanizmu wzrostu i użyźniania. Podstawowym elementem znaków jest kropka, dla każdego z produktów w innym kolorze. Jest ona synonimem pojedynczej granuli nawozu, ale także ziaren czy nasion. Symbolizuje witalność i życie, czyli to, co daje efekty w postaci siły i wzrostu, czynników decydujących o dobrych plonach, zarówno w ilości zbiorów, jak i jakości upraw. Szanując zaufanie klientów do najlepszego jakościowo i wartościowego produktu z ANWILU, teraz oferujemy go w nowych, ciekawych opakowaniach, w przyjaznej kolorystyce – powiedziała Elżbieta Jabłońska, z-ca dyrektora Obszaru Komunikacji, Marketingu i Sponsoringu w ANWILU.

Nowy wygląd opakowań nawozów produkowanych przez ANWIL jest również efektem analiz i badań rynkowych, w których zarówno klienci spółki, jak i rolnicy byli pytani o oczekiwania oraz przywiązania konsumenckie. W ich wyniku między innymi swoją kontynuację w nowej linii znalazł akcent kolorystyczny nawiązujący do dotychczas znanych klientom opakowań. Niebieski kolor w logotypie Anvistar nawiązuje do wykorzystywanego do tej pory opakowania saletry amonowej. Podobnie jest z nawozami azotowymi Canvil S (żółty) oraz Canvil Mg (zielony).

 
 
 

Marki Grupy ORLEN