• GRUPA ORLEN (strona główna)
Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
System Help Desk w ANWIL i RemWil

09-09-2014  

W ramach unifikacji procesów i systemów IT w obrębie GK ORLEN został uruchomiony nowy sposób obsługi potrzeb użytkowników rozwiązań IT i telekomunikacyjnych. Od 9 września dla każdego użytkownika dostępny jest system HelpDesk a także całodobowe Telecentrum zlokalizowane w Płocku.
 
Jedną z wielu zalet nowego rozwiązania, sprawdzonego w kilkunastu spółkach Grupy ORLEN, jest możliwość zgłaszania wszelkich spraw przez całą dobę w każdy dzień tygodnia, monitorowanie statusu realizacji zleconych wniosków, a także definiowanie dla nich odpowiedniego priorytetu.
 
Aktualnie system obejmuje już większość usług realizowanych przez IT, natomiast sukcesywnie będą dokładane kolejne klasyfikacje rozszerzające zakres tematów, które będą obsługiwane przez system HelpDesk.
Uruchomienie nowego sposobu obsługi wniosków, problemów oraz awarii dotyczących rozwiązań IT powoduje, że przestają działać obecne formularze zgłoszeń, zgłoszenia telefoniczne oraz e-mail, jeśli temat zgłoszenia jest obsługiwany przez system HelpDesk.
 
 

 
 
 

Marki Grupy ORLEN