• GRUPA ORLEN (strona główna)
Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Tak włocławianie widzą ANWIL

15-12-2016  

Ponad sto dwadzieścia zgłoszeń napłynęło do konkursu „ANWIL oczami włocławian”. Firma, za pośrednictwem swojej fundacji korporacyjnej, zaprosiła mieszkańców Włocławka – w związku z przypadającym w tym roku półwieczem jej istnienia – do podzielenia się  swoimi wspomnieniami i skojarzeniami na temat ANWILU. Dwadzieścioro ośmioro uczestników znalazło się w gronie zwycięzców i wyróżnionych.

W tym roku ANWIL świętuje 50. rocznicę powstania. Włocławska firma, choć jej produkty trafiają do ponad 40 państw na całym świecie, nie zapomina, że jej korzenie są na Kujawach. Dlatego do włączenia się w obchody swojego jubileuszu zaprosiła również włocławian, organizując specjalnie dla nich konkurs. Jego uczestnicy mieli za zadanie przygotować pracę w kategorii literackiej, plastycznej lub multimedialnej, której tematyka związana była ze spółką.

Zwycięzców konkursu „ANWIL oczami włocławian” wyłoniono w trzech grupach wiekowych: 6-12 lat, 13-18 lat oraz powyżej 18 lat. Małgorzata Kosińska, prezes Fundacji ANWIL dla Włocławka, komentując wyniki konkursu, podkreśliła: - Bardzo nas cieszy zarówno liczny udział włocławian w zorganizowanej przez nas zabawie, jak i kreatywność, z jaką uczestnicy podeszli do tematu ANWILU, a także bardzo dobra znajomość działań naszego fundatora. Doskonałym tego przykładem jest fragment wiersza dziesięcioletniej Julii Filipskiej, zwyciężczyni konkursu w jednej z kategorii: Nagle jasność w środku nocy, widzę światła wielkiej mocy! – Czy to stacja jest kosmiczna? Baza NASA?!… Ale śliczna! To nie żadna Ameryka! To Włocławska jest fabryka! Zakład „Anwil” się nazywa, wielką rolę tu odgrywa. Tutaj chemię produkują, sport kulturę sponsorują, wielu ludziom pracę dają i przyrodzie pomagają.

Paweł Wochowski, dyrektor Obszaru Komunikacji i Marketingu doceniając zainteresowanie konkursem, powiedział: - Cieszy fakt, że w zgłoszonych pracach plastycznych, literackich i multimedialnych uczestnicy zabawy przedstawili ANWIL jako dobrego sąsiada, firmę będącą największym pracodawcą w regionie zaangażowaną w aktywność sponsoringową, działalność dobroczynną, wspierającego kulturę, edukację i rozwój talentów młodych włocławian.

Spośród 122 zgłoszeń, komisja mogła przyznać w każdej kategorii po trzy nagrody i trzy wyróżnienia. Laureaci za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca oraz za wyróżnienie otrzymali bony podarunkowe o wartości odpowiednio: 750, 650, 550 i 450 zł.

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN