• GRUPA ORLEN (strona główna)
Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Tropiciele Mitów z wizytą w ANWILU

24-10-2016  

Agata Trębińska, zwyciężczyni konkursu „Montuj memy z CANWILEM” wraz ze swoją klasą z ZSP nr 4 w Siedlcach, odwiedziła 21.10.2016 r. włocławską spółkę. Wycieczka edukacyjna była – obok drona – nagrodą główną  w zabawie zorganizowanej przez ANWIL w ramach II edycji autorskiego programu edukacyjnego „Tropiciele Mitów”, powstałego we współpracy z Krajowym Centrum Edukacji Rolniczej.

Celem inicjatywy edukacyjnej realizowanej przez włocławskiego producenta nawozów mineralnych jest obalanie błędnych przekonań oraz przekazanie dobrych praktyk związanych z nawożeniem. Formuła zajęć bazuje na metodologii edutainment, podkreślającej rolę zabawy w procesie uczenia się. Dotychczas już 2500 uczniów z 95 rolniczych szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski miało okazję tropić mity dotyczące tej metody odżywiania roślin.

Program drugiej edycji „Tropicieli Mitów” został wzbogacony o konkurs pod hasłem „Montuj memy z CANWILEM”. Jego celem było utrwalenie wiedzy zdobytej przez uczniów w trakcie zajęć. Zadaniem uczestników zabawy było przygotowanie memów z CANWILEM – saletrzakiem z Włocławka w roli głównej. Na konkurs napłynęło aż 220 prac, których autorzy wykazali się nie tylko bardzo wysokim poziomem wiedzy na temat nawożenia i rolnictwa, ale także znakomitym poczuciem humoru. Laureatką pierwszego miejsca została Agata Trębińska z  ZSP nr 4 w Siedlcach, która dla siebie wygrała drona, a dla swojej klasy wycieczkę edukacyjną. Organizatorzy przyznali również pięć dodatkowych wyróżnień, również nagrodzonych dronami.

Uczniowie z Siedlec odwiedzili ANWIL 21 października 2016 r. Najpierw spotkali się  przedstawicielami spółki, odpowiedzialnymi m.in. za produkcję nawozów, którzy zaprezentowali młodym rolnikom tajniki ich powstawania, a następnie młodzież miała okazję przyjrzeć się procesowi ich produkcji. Drugą część wizyty we Włocławku miała charakter integracyjny. Przedstawiciele ZSP nr 4 mieli okazję rywalizować na polu paintballowym, a następnie rozegrać turniej w kręgle. Dodatkowo ANWIL zorganizował liczne konkursy,  w których uczniowie mogli wygrać upominki od firmy.


Tropiciele Mitów to autorski program edukacyjny spółki ANWIL.

Program „Tropiciele Mitów” został uznany za dobrą praktykę CSR i uwzględniony w Raporcie przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w kategorii „Edukacja”.

Więcej informacji o programie Tropiciele Mitów oraz konkursie na stronie: www.tropicielemitow.pl

 
 
 

Marki Grupy ORLEN