Informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez ANWIL S.A. udziela:
Inspektor Ochrony Danych (IOD) w ANWIL S.A. Piotr Kącki e-mail: daneosobowe@anwil.pl tel.: (24) 202 10 05
Kontakt możliwy również za pośrednictwem poczty tradycyjnej:
ANWIL S.A. ul. Toruńska 222 87-805 Włocławek z dopiskiem na kopercie: Dane osobowe
- ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Kontaktowy numer telefonu do administratora danych: (54) 236 30 91.
Z Administratorem danych może Pani/Pan skontaktować się także:
- W ANWIL S.A. powołano Inspektora Ochrony Danych. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych dostępne są na stronie anwil.pl w zakładce „Dane osobowe“. Do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w ANWIL S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@anwil.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani/Pan skontaktować się także pisemnie na adres siedziby ANWIL S.A., wskazany w pkt 1. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną,
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ANWIL S.A. w tym w szczególności obowiązków instytucji obowiązanej, wynikających z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu („ustawa AML”)
- dbałość o bepieczeństwo ANWIL S.A. przed nadużyciami i nieprawidłowościami dot. antykorupcji, weryfikacji wiarygodności, wykrywania nadużyć oraz zapobiegania nadużyciom, zapobieganie konfliktom interesów w procesach biznesowych,
- prowadzenie wysokich standardów etycznych,
- marketing produktów lub usług własnych ANWIL S.A.
- obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń.
- Podstawą prawną przetwarzania przez ANWIL S.A. Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 3 powyżej jest:
- podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO), której Pani/Pan jest stroną;
- wypełnianie obowiązków prawnych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) związanych z płaceniem podatków, w tym prowadzenie i przechowywanie ksiąg podatkowych i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz przechowywanie dowodów księgowych,dbałość o bezpieczeństwo ANWIL S.A. przed nadużyciami i nieprawidłowościami dot. antykorupcji. Podstawą prawną przetwarzania danych są obowiązki prawne wynikające z przepisów podatkowych (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych) oraz z przepisów o rachunkowości (ustawa o rachunkowości), wypełnienie obowiązku jako Instytucji Obowiązanej, wynikającego z ustawy o przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy.
- prawnie usprawiedliwiony interes ANWIL S.A. (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO) - w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, marketingu produktów własnych, weryfikacji i kompletności danych, prowadzenie wysokich standardów etycznych, zapewnienie należytej staranności w procesach biznesowych, wykrywania nadużyć oraz zapobiegania nadużyciom, weryfikacji wiarygodności.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez ANWIL S.A. podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom), w szczególności podmiotom świadczącym usługi fakturowania, rozliczania należności, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, archiwizacji.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres obowiązywania umowy oraz okres zastrzeżony przepisami prawa, nie krócej niż do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikajacych z umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
- Przysługują Pani/Pan prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania od ANWIL S.A. danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pan/Pani przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby ANWIL S.A. przesłał dane do innego administratora. Jednakże ANWIL S.A. zrobi to, tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych przetwarzanych na podstawie umowy z Panią/Panem,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
(Spełnienie obowiązku informacyjnego z art. 14 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.)
- ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, (dalej: ANWIL S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Kontaktowe numery telefonów do administratora danych: (54) 236 30 91.
- Do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w ANWIL S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@anwil.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się także pisemnie na adres siedziby ANWIL S.A., wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“. Dane dot. Inspektora Ochrony Danych dostępne są również na stronie anwil.pl w zakładce „Dane osobowe”.
- Pani/Pana dane osobowe, które zostały przekazane do ANWIL S.A. przez .............................................* - podmiot świadczący usługi dla ANWIL S.A. lub zamierzający świadczyć usługi (złożył do ANWIL S.A. ofertę współpracy) stanowią, w zależności od rodzaju współpracy, dane niezbędne do reprezentacji osoby prawnej, dane kontaktowe, dane zawarte w posiadanych przez Panią/Pana dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez ANWIL S.A., w zależności od rodzaju współpracy, w następujących celach:
- wykonania obowiązków wynikających z umowy z ANWIL S.A., której stroną jest/będzie podmiot wskazany w pkt 3, w szczególności w celu weryfikacji oświadczeń złożonych przez podmiot wskazany w pkt 3, w tym potwierdzenia posiadanych uprawnień do reprezentacji, kwalifikacji osób wskazanych do realizacji umowy, kontaktu przy wykonaniu umowy, wymiany korespondencji, wydania pełnomocnictw do reprezentowania ANWIL S.A., kontroli należytego wykonania umowy, rozliczenia umowy, zachowania zasad poufności oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
- obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia roszczeń, w tym roszczeń pomiędzy ANWIL S.A. a Panią/Panem lub pomiędzy ANWIL S.A. a podmiotem wskazanym w pkt 3,
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ANWIL S.A., w tym w szczególności obowiązków instytucji obowiązanej, wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, prawa budowlanego, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie nadużyć na rynku lub innych przepisów wynikających ze specyfiki realizowanej umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania przez ANWIL S.A. Pani/Pana danych osobowych, w zależności od rodzaju współpracy, w celach wskazanych w ust. 4 powyżej jest:
- wypełnianie obowiązków prawnych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) ciążących na ANWIL S.A. na podstawie prawa wynikających, w zależności od rodzaju współpracy, z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie nadużyć na rynku, m.in. na podstawie art. 18 Prawa budowlanego, w tym w związku z pełnieniem funkcji inwestora zobowiązanego, do zorganizowania procesu budowy, z uwzględnieniem zawartych w przepisach prawa zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- prawnie uzasadniony interes ANWIL S.A. (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na umożliwieniu prawidłowego i efektywnego wykonywania umowy pomiędzy ANWIL S.A. a podmiotem wskazanym w pkt 3,
- Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez ANWIL S.A. podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom), w szczególności podmiotom świadczącym usługi informatyczne, doręczania korespondencji i przesyłek, usługi ochrony osób i mienia, usługi zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, doradcze, prawne, archiwizacji.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionych interesów ANWIL S.A. oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Okres przetwarzania danych może być przedłużony jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
- Przysługują Pani/Pan prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację.
Żądanie dotyczące realizacji ww. praw może Pani/Pan wysłać na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. wskazany w pkt.1 z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
(Spełnienie obowiązku informacyjnego z art. 14 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.)
- ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, (dalej: ANWIL S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych w postaci wizerunków zarejestrowanych przez kamery monitoringu wizyjnego zainstalowane/funkcjonujące na obiektach ANWIL S.A., w tym w obrębie tych obiektów. Kontaktowe numery telefonów do administratora danych: (54) 236 30 91.
- W ANWIL S.A. wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, z którym może sie Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: daneosobowe@anwil.pl lub pisemnie na adres siedziby ANWIL S.A., wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“. Dane dot. Inspektora Ochrony Danych dostępne są również na stronie anwil.pl w zakładce „Dane osobowe”.
- Nagrania z monitoringu wizyjnego przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu ANWIL S.A. (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO), za który ANWIL S.A. uznaje w szczególności potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, a także ewentualne dochodzenie lub obronę przed roszczeniami.
- Nagrania z monitoringu wizyjnego w uzasadnionych przypadkach mogą zostać udostępnione organom ścigania, na ich wniosek. Nagrania z monitoringu wizyjnego mogą być również przekazywane przez ANWIL S.A. podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności podmiotom odpowiadającym za nadzór nad działaniem monitoringu wizyjnego w tym konserwację systemów.
- Nagrania z monitoringu nie będą przechowywane dłużej niż 3 miesiące, chyba że zostały one zabezpieczone w związku z prowadzonym przez organy ścigania postępowaniem. W takim przypadku okres przechowywania nagrań wydłuża się do prawomocnego zakończenia sprawy.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionych interesów ANWIL S.A. oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Okres przetwarzania danych może być przedłużony jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
- Przysługują Pani/Pan prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych, Na wniosek osoby ANWIL S.A. dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, o ile dostarczenie kopii nie będzie niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób.
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację.
Żądanie dotyczące realizacji ww. praw może Pani/Pan wysłać na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. wskazany w pkt.1 z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, 87-805 Włocławek, (dalej: „my”). Kontaktowy numer telefonu do ANWIL S.A.: (24) 202 10 22.
- INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (IOD). Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres naszej siedziby wskazany w pkt I z dopiskiem na kopercie „Inspektor Ochrony Danych”
- przez e-mail: daneosobowe@anwil.pl
- pod numerem telefonu: (24) 20 21 005
- CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu zapewnienia bezpieczeństwa, ochrony osób, obszarów, obiektów oraz naszych urządzeń, tj. zabezpieczenia ruchu osobowego i materiałowego na terenie ANWIL S.A., co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom z nami współpracującym (odbiorcom) na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności przedsiębiorstwom: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. oraz ORLEN Ochrona Sp. z o.o. Dane nie są przekazywane poza obszar UE/EOG.
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Twoje dane osobowe przechowujemy przez okres:
- 10 lat - od chwili zarejestrowania ostatniej aktywności w systemie kontroli dostępu – w przypadku procesu przetwarzania danych osobowych związanego z ruchem osobowym
- w przypadku procesu przetwarzania danych osobowych związanego z ruchem materiałowym zgodnie z okresem określonym w zarządzeniu w sprawie: wprowadzenia „Zasad funkcjonowania systemu przepustek materiałowych w ANWIL S.A.”
Wystąpienie czynu zabronionego, powszechnego niebezpieczeństwa, wypadku lub innego stanu zagrożenia życia lub zdrowia podczas Pani/Pana pobytu na terenie chronionym ANWIL S.A. uzasadnia zachowanie przez nas danych osobowych do czasu wyjaśnienia okoliczności zdarzenia.
- PANI/PANA PRAWA ZWIAZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Ma Pani/Pan następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści podanych danych
- prawo żądania sprostowania podanych danych osobowych
- prawo żądania usunięcia podanych danych osobowych
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania podanych danych osobowych
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu. Ma Pani/Pan prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych osobowych. Sprzeciw można wyrazić ze względu na swoją szczególną sytuację. Sprzeciw można wyrazić korzystając z kanałów kontaktu z nami wskazanych w pkt II.
Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do zapewnienia ruchu osobowego i materiałowego na naszym terenie, a tym samym bezpieczeństwa osób i mienia. Odmowa podania przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu wejście/wjazd na nasz teren chroniony.
(Spełnienie obowiązku informacyjnego z art. 14 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.)
- ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, (dalej: ANWIL S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji. Kontaktowy numer telefonu do administratora danych: (24) 202 10 22.
- W ANWIL S.A. wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, z którym może sie Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: daneosobowe@anwil.pl lub pisemnie na adres siedziby ANWIL S.A., wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“. Dane dot. Inspektora Ochrony Danych dostępne są również na stronie anwil.pl w zakładce „Dane osobowe”.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy w ramach stażu oraz postępowania rekrutacyjnego w przypadku praktyki, natomiast inne dane dobrowolnie podane przez Panią/Pana, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana przez Panią/Pana w dowolnym czasie.
- Podstawą prawną przetwarzania danych będą:
art. 6 ust. 1 lit b RODO (dane niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy)
art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie innych danych osobowych, zawartych w przesłanych przez Panią/Pana dokumentach).
ANWIL S.A. będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeżeli wyrazi nam Pani/Pan na to odrębną zgodę, która może zostać odwołana przez Panią/Pana w dowolnym czasie.
- Odbiorcą Pani/Pana danych będzie dostawca systemu informatycznego, poprzez który to system przesyła Pan/Pani swoją aplikację do ANWIL S.A.
Pani/Pana dane będą udostępnione Spółkom Grupy Kapitałowej ORLEN dla prowadzonych przez nie procesów rekrutacyjnych, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to odrębną zgodę, która może zostać odwołana przez Panią/Pana w dowolnym czasie.
- Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji w ramach danego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 6 ust. 1 lit. b jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
- Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych, Na wniosek osoby ANWIL S.A. dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, o ile dostarczenie kopii nie będzie niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób.
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację.
Żądanie dotyczące realizacji ww. praw może Pani/Pan wysłać na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. wskazany w pkt.1 z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, 87-805 Włocławek, ul. Toruńska 222, (dalej: ANWIL S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Kontaktowy numer telefonu do administratora danych: (24) 242 14 34
- Do kontaktu z Inspektorem ochrony danych w ANWIL S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@anwil.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- przesyłanie informacji nt. działalności ANWIL S.A. z wykorzystaniem serwisów informacyjnych funkcjonujących w ANWIL S.A., w których się Pan/Pani zarejestrował/-a
- w celu udzielenia odpowiedzi na pytania przesłane przez Panią/Pana do ANWIL S.A. pocztą elektroniczną,
- obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń,
- Podstawą prawną przetwarzania przez ANWIL S.A. Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 3 powyżej jest:
- zgoda na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- prawnie usprawiedliwiony interes ANWIL S.A. (art. 6. ust. 1 lit. f RODO) – w celu kontaktu, obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są do czasu odwołania zgody, o której mowa w pkt. 4 lit. a, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przesyłania informacji nt. działalności ANWIL S.A. oraz udzielenia odpowiedzi na przesłaną przez Panią/Pana wiadomość.
- Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu, sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, (dalej: ANWIL S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Kontaktowy numer telefonu do administratora danych: 24 242 14 34
- Do kontaktu z Inspektorem ochrony danych w ANWIL S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@anwil.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- przesyłanie informacji nt. działalności ANWIL S.A. z wykorzystaniem serwisów informacyjnych funkcjonujących w ANWIL S.A., w których się Pan/Pani zarejestrował/-a
- w celu udzielenia odpowiedzi na pytania przesłane przez Panią/Pana do ANWIL S.A. pocztą elektroniczną,
- obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń,
- Podstawą prawną przetwarzania przez ANWIL S.A. Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 3 powyżej jest:
- zgoda na przesyłanie informacji handlowych droga elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- prawnie usprawiedliwiony interes ANWIL S.A. (art. 6. ust. 1 lit. f RODO) – w celu kontaktu, obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są do czasu odwołania zgody, o której mowa w pkt. 4 lit. a, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przesyłania informacji nt. działalności ANWIL S.A. oraz udzielenia odpowiedzi na przesłaną przez Panią/Pana wiadomość.
- Przysługują Pani/Pan prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, 87-805 Włocławek, ul. Toruńska 222 (dalej: ANWIL S.A.). Kontaktowy numery telefonów do ANWIL S.A.: (24) 242 14 34
- INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez następujący adres email: daneosobowe@anwil.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
- CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: udzielenia odpowiedzi na zadane pytania, przesłane przez Panią/Pana do ANWIL S.A. pocztą elektroniczną Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest nasz prawnie uzasadniony interes.
- ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez ANWIL S.A. podmiotom z nami współpracującym (odbiorcom) na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności podmiotom realizującym usługi pocztowe i kurierskie.
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń.
- TWOJE PRAWA
Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu – masz prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
- prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych lub żądać abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana zgody lub umowy
- PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną przez Panią/Pana wiadomość/zapytanie. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwi rozpatrzenia skargi lub reklamacji oraz udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ANWIL S.A. z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, 87-805 Włocławek (dalej: my). Kontaktowy numer telefonu do ANWIL S.A.: (24) 202 10 22.
- INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (IOD). Jest to osoba, z którą Pani/Pan może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można kontaktować się w następujący sposób:
- listownie na adres naszej siedziby wskazany w pkt I z dopiskiem na kopercie „dane osobowe”
- przez e-mail: daneosobowe@anwil.pl
- pod numerem telefonu: (24) 20 21 005
- CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach ANWIL S.A. lub mienia lub kontroli produkcji lub zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić ANWIL S.A. na szkodę, poprzez wprowadzenie szczególnego nadzoru nad terenem zakładu pracy lub terenem wokół zakładu pracy w postaci środków zabezpieczenia technicznego, umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring) – na co składa się: system nadzoru wizyjnego umożliwiający identyfikację osób oraz rozpoznawanie numerów rejestracyjnych pojazdów; kontrola dostępu do obszarów, obiektów oraz urządzeń ANWIL S.A., co jest naszym prawnie usprawiedliwionym interesem (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom z nami współpracującym (odbiorcom) na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności przedsiębiorstwom: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. oraz ORLEN Ochrona Sp. z o.o. Dane nie są przekazywane poza obszar UE/EOG.
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe przechowujemy przez okres:
- 10 lat - od chwili zarejestrowania ostatniej aktywności w systemie kontroli dostępu związanej z pobytem na terenie ANWIL S.A. – w przypadku procesu przetwarzania danych osobowych związanego z ruchem osobowym
- 10 lat - w przypadku procesu przetwarzania danych osobowych związanego z ruchem materiałowym
- 3 miesiące od daty zarejestrowania obrazu - w przypadku procesu przetwarzania danych w systemie monitoringu wizyjnego.
Wystąpienie czynu zabronionego, powszechnego niebezpieczeństwa, wypadku lub innego stanu zagrożenia życia lub zdrowia podczas Pani/Pana pobytu na terenie chronionym ANWIL S.A. uzasadnia zachowanie przez nas Pani/Pana danych osobowych do czasu wyjaśnienia okoliczności zdarzenia.
- PANI/PANA PRAWA ZWIAZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania od ANWIL S.A. danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pan/Pani przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby ANWIL S.A. przesłał dane do innego administratora. Jednakże ANWIL S.A. zrobi to, tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych przetwarzanych na podstawie umowy z Panią/Panem,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy ANWIL S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@anwil.pl lub adres siedziby ANWIL S.A. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
Przysługuje Pani/Panu także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych było i jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia wstępu na teren ANWIL S.A, a tym samym bezpieczeństwa osób i mienia. Odmowa podania przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu wejście/wjazd na nasz teren chroniony.
Czym są pliki cookies?
Po to by lepiej realizować nasze usługi, będziemy przekazywać do Twojej przeglądarki sieciowej niewielki plik, który będzie przechowywany w jego komputerze i odczytywany przez nasz serwer Internetowy (nazywamy taki plik "kapsułką"/cookie/). Taka kapsułka nie może zostać odczytana przez żaden serwer internetowy poza tym, który dokonał transmisji kapsułki. Kapsułka jest przez nas wykorzystywana do szeregu zadań administracyjnych, na przykład do przechowywania Twoich preferencji co do informacji określonego typu. Większość takich "kapsułek" istnieje tylko w trakcie trwania sesji lub "odwiedzin".
Wykaz plików Cookies wykorzystywanych w serwisie www.orlen.pl
_AntiXsrsToken – kod sesji dla formularza
ASP.NET_sessionld – kod sesji dla użytkownika
Cookie – plik informacyjny, czy użytkownik zaakceptował politykę Cookies
contrast - plik odpowiedzialny za wyświetlanie strony w wersji dla niedowidzących,
Orlenpl_font_size - plik odpowiedzialny za wielkość czcionki na stronie,
CookiePolicyAccepted - plik informujący, czy użytkownik zaakceptował politykę Cookies,
AcceptBondsInformation - plik informujący, czy użytkownik zaakceptował warunki dostępu do Oferty Publicznej Obligacji w sekcji Relacje Inwestorskie,
RedirectToMobile - plik odpowiedzialny za przekierowanie na mobilną wersję strony,
WBPRestrictedContentToken - plik odpowiedzialny za wyświetlanie ukrytych zawartości strony,
__utma - plik odpowiedzialny za dane statystyczne,
__utmb - plik odpowiedzialny za dane statystyczne,
__utmc - plik odpowiedzialny za dane statystyczne,
__utmz - plik odpowiedzialny za dane statystyczne,
__utmv - plik odpowiedzialny za dane statystyczne.
TSxxxxxxxx, TSxxxxxxxx_d (gdzie: x - znaki alfanumeryczne, d - liczby 1 – 14) - pliki odpowiadające za prawidłowy transfer danych pomiędzy serwerami obsługującymi zapytania
W jakich celach wykorzystywane są pliki cookies?
W plikach cookies przechowuje się informacje, których Serwis może potrzebować, aby:
- dostosować się do sposobów korzystania z niego przez użytkowników,
- zbierać dane statystyczne dotyczące Serwisu, np. na temat tego, które strony były odwiedzane, jakie elementy są pobierane, oraz dane o nazwie domeny dostawcy usług internetowych czy kraju pochodzenia osoby odwiedzającej.
Pliki cookies Serwisu nie są szkodliwe ani dla Państwa ani dla Państwa komputera i danych, dlatego zalecamy niewyłączanie ich obsługi w przeglądarkach. Administrator nie odpowiada za zawartość plików cookies wysyłanych przez inne strony internetowe, do których linki mogą być umieszczone na stronach Serwisu.
Korzystamy także ze standardowych plików dziennika serwera sieciowego do liczenia osób odwiedzających Serwis oraz do oceny możliwości technicznych. Dane te są w pełni zanonimizowane. Używamy tych informacji, aby ustalić, ile osób odwiedza Serwis oraz żeby dostosować strony w sposób najbardziej przyjazny dla użytkownika i sprawić, żeby Serwis był prostszy i bardziej użyteczny w obsłudze. Danych zbieranych w ten sposób, tj. automatycznie, nie można ani zmienić ani usunąć.
Jak wyłączyć pliki cookies w przeglądarce?
Sposób wyłączenia obsługi plików cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na następujących stronach:
|
|